המודל החכ"מ – חיסכון כספי מותאם (או המודל הצ'יליאני)

המודל החכ"מ – חיסכון כספי מותאם (או המודל הצ'יליאני)

בשנת 2008 פקד את המדינות המפותחות, ובכללן ישראל, משבר פיננסי שהוביל לתשואות שליליות במכשירי החיסכון לטווח ארוך. בעקבותיו, חוסכים שגילם היה קרוב לגיל הפנסיה איבדו חלק מהחיסכון המושקע. כתוצאה מכך

קרא עוד ←
מאות סוכנים השתתפו בכנס השנתי של ד.נ.ר-רוזנברג

מאות סוכנים השתתפו בכנס השנתי של ד.נ.ר-רוזנברג

בכנס עסקו בהתמודדות עם חברות האינשורטק, הביטוחים הישירים ושינוי כיוון לביטוחים העסקיים

קרא עוד ←
ביטוח חיים ריסק משנה פוזיציה

ביטוח חיים ריסק משנה פוזיציה

מה מעמדה העכשווי של הפוליסה, שבעבר היתה נדבך היסוד בסל ההגנות המשפחתי? הדוגמא הביטוחית, והדוגמא הפיננסית.

קרא עוד ←
לקחי הסופה – ידע הוא כוח

לקחי הסופה – ידע הוא כוח

הצימאון הגדול למידע בנושא נזקי רכוש, שהתגלה בעקבות הסופה, הוא שיעור בשיווק לסוכני ביטוח בריאות ופנסיה

קרא עוד ←
דגשים 2020 – טרנספורמציה דיגיטלית ותוכן

דגשים 2020 – טרנספורמציה דיגיטלית ותוכן

טיפים והמלצות בראייה שיווקית לקראת שנת 2020 והעשור החדש שבפתח

קרא עוד ←
המהפכה בביטוח רכב והשפעתה על שיווק ביטוחי בריאות ופנסיה

המהפכה בביטוח רכב והשפעתה על שיווק ביטוחי בריאות ופנסיה

מה ניתן ללמוד מן המגמות החדשות שמתחלות להתפתח בתחום השיווק של ביטוחי רכב?

קרא עוד ←
הפוטנציאל השיווקי של בני הגיל השלישי

הפוטנציאל השיווקי של בני הגיל השלישי

כיצד משפיעה צרכנות הגיל השלישי על עולמו של סוכן הביטוח והפנסיה?

קרא עוד ←
איך הבחירות לנשיאות בארה"ב עושות לכם קידום מכירות?

איך הבחירות לנשיאות בארה"ב עושות לכם קידום מכירות?

ביטוח הבריאות נמצא בלב מערכת הבחירות לנשיאות בארה"ב. זה מעיד כמה הנושא חשוב ומורכב, ונותן לכם מינוף למכירה של ביטוחי בריאות. שתפו

קרא עוד ←
אתם רואים משבר, אנחנו רואים הזדמנות

אתם רואים משבר, אנחנו רואים הזדמנות

איך הופכים את המשבר בתחומי ביטוח חיים וסיעוד לתנופת שיווק לחיזוק הקשרים עם הלקוחות והגדלת מכירות של ביטוח בריאות?

קרא עוד ←
שיווק לצעירים – למען העתיד שלהם ושלכם

שיווק לצעירים – למען העתיד שלהם ושלכם

כלל ברזל ידוע: כל לקוח צעיר עם תקציב מוגבל, יהפוך בשלב כזה או אחר ללקוח מבוגר עם צרכי ביטוח, פנסיה וחיסכון מגוונים. לכן, כדאי להשקיע כבר עכשיו בבניית הפוטנציאל העתידי

קרא עוד ←
משקלם של מוצרים לא-ביטוחיים בסל ההכנסות של הסוכן גדל

משקלם של מוצרים לא-ביטוחיים בסל ההכנסות של הסוכן גדל

מחקר של חברת דלויט על המגמות המגדירות את ענף הביטוח מציג נתונים עוצמתיים על החשיבות של מוצרים לא-ביטוחיים

קרא עוד ←