מדוע צריך אתר אינטרנט לסוכן ביטוח ומהם עולמות התוכן באתר?

מדוע צריך אתר אינטרנט לסוכן ביטוח ומהם עולמות התוכן באתר?

אתר אינטרנט לסוכן הביטוח, בעידן הדיגיטאלי. הינו הכרחי לפחות כמו כתובת פיסית. מבחינת הלקוח "אם אתה לא שם אתה לא

קרא עוד ←
ביטוח אמבולטורי – מנוף שיווקי שכדאי לבדוק

ביטוח אמבולטורי – מנוף שיווקי שכדאי לבדוק

ביטוח אמבולטורי הינו מוצר על מדף מוצרי הבריאות של סוכן הביטוח. כמו כל מוצר ביטוח ,ידע מקצועי אודות ביטוח אמבולטורי

קרא עוד ←
קרנות השתלמות – יתרונות ללקוח, יתרונות לסוכן

קרנות השתלמות – יתרונות ללקוח, יתרונות לסוכן

קרן השתלמות היא אפיק החיסכון האטרקטיבי ביותר לטווח בינוני. בשוק בו קיימת מגמת ביקוש לפתרונות חיסכון, הכרת המוצר היא יתרון

קרא עוד ←
איזה ביטוח יותר חשוב?

איזה ביטוח יותר חשוב?

לא אחת נדרש סוכן הביטוח  לענות ללקוח מה יותר חשוב. ללקוח יש הרבה צרכים ותקציב שבדרך כלל יכול להספיק רק

קרא עוד ←
ביטוח סיעודי | מוצר חובה בתיק הסוכן

ביטוח סיעודי | מוצר חובה בתיק הסוכן

הביטוח הסיעודי שהוזנח בשנים האחרונות הן בגלל הביטוחים הקולקטיבים והן בגלל חברות הביטוח עתיד להתמקם במרכז הבימה מבחינת סוכן הביטוח

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | קידום אורגני, תוכן איכותי ואופטימיזציה

הערכות ל-2018 | קידום אורגני, תוכן איכותי ואופטימיזציה

קידום אורגני באמצעות מנועי חיפוש ורשתות חברתיות הוא טקטיקה שיווקית חשובה, אם לא הכרחית, בזירה התחרותית של העידן הדיגיטלי. צעד

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | השיווק הדיגיטלי כלי מרכזי בעבודת הסוכן

הערכות ל-2018 | השיווק הדיגיטלי כלי מרכזי בעבודת הסוכן

הכירו את 5 ערוצי השיווק הדיגיטלי המרכיבים את תמהיל הערוצים הבסיסי של כל עסק בעידן החדש לרשות סוכן הביטוח והפנסיה

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | מגמות שיווק ושירות שכל סוכן צריך להכיר

הערכות ל-2018 | מגמות שיווק ושירות שכל סוכן צריך להכיר

האם כבר הפנמתם את העידן הדיגיטלי? ב-2018 זה יקרה, גם כי כבר לא תהיה לכם ברירה, לפחות בתחומי שיווק ושירות.

קרא עוד ←
פגישת שירות | לתת  ערך ללקוח

פגישת שירות | לתת ערך ללקוח

מאגר הלקוחות הקיימים הוא קהל המטרה החשוב ביותר של כל סוכן. שם נמצא הפוטנציאל הגדול, והגדלת ערך לקוח היא יעד

קרא עוד ←
סל המוצרים לסוכן | ביטוח סיעודי  חובה מקצועית

סל המוצרים לסוכן | ביטוח סיעודי חובה מקצועית

הביטוח הסיעודי נמצא על סדר היום הציבורי, וזאת הזדמנות טובה להזכיר למה וכמה הוא חשוב ללקוח ולסוכן. למעשה, התייחסות עסקית

קרא עוד ←