כניסה לסוכנים
נא לאשר תקנון

ביטוח חיים ריסק משנה פוזיציה
מה מעמדה העכשווי של הפוליסה, שבעבר היתה נדבך היסוד בסל ההגנות המשפחתי? הדוגמא הביטוחית, והדוגמא הפיננסית.

לקחי הסופה – ידע הוא כוח
הצימאון הגדול למידע בנושא נזקי רכוש, שהתגלה בעקבות הסופה, הוא שיעור בשיווק לסוכני ביטוח בריאות ופנסיה

דגשים 2020 – טרנספורמציה דיגיטלית ותוכן
טיפים והמלצות בראייה שיווקית לקראת שנת 2020 והעשור החדש שבפתח

המהפכה בביטוח רכב והשפעתה על שיווק ביטוחי בריאות ופנסיה
מה ניתן ללמוד מן המגמות החדשות שמתחלות להתפתח בתחום השיווק של ביטוחי רכב?

הפוטנציאל השיווקי של בני הגיל השלישי
כיצד משפיעה צרכנות הגיל השלישי על עולמו של סוכן הביטוח והפנסיה?

איך הבחירות לנשיאות בארה"ב עושות לכם קידום מכירות?
ביטוח הבריאות נמצא בלב מערכת הבחירות לנשיאות בארה"ב. זה מעיד כמה הנושא חשוב ומורכב, ונותן לכם מינוף למכירה של ביטוחי בריאות. שתפו

אתם רואים משבר, אנחנו רואים הזדמנות
איך הופכים את המשבר בתחומי ביטוח חיים וסיעוד לתנופת שיווק לחיזוק הקשרים עם הלקוחות והגדלת מכירות של ביטוח בריאות?

שיווק לצעירים – למען העתיד שלהם ושלכם
כלל ברזל ידוע: כל לקוח צעיר עם תקציב מוגבל, יהפוך בשלב כזה או אחר ללקוח מבוגר עם צרכי ביטוח, פנסיה וחיסכון מגוונים. לכן, כדאי להשקיע כבר עכשיו בבניית הפוטנציאל העתידי

משקלם של מוצרים לא-ביטוחיים בסל ההכנסות של הסוכן גדל
מחקר של חברת דלויט על המגמות המגדירות את ענף הביטוח מציג נתונים עוצמתיים על החשיבות של מוצרים לא-ביטוחיים

להגן על הנכס היקר ביותר שלך – מאגר הלקוחות שלך
העולם עובר לפרסונליזציה, וענף הביטוח הוא בין המובילים את המהפכה. כיצד אתם צריכים להתכונן?

מוכרים ביטוח נסיעות לחו"ל, משווקים ביטוח בריאות
עונת הנסיעות לחו"ל, לחופשות הקיץ ולחופשות החגים, היא הזדמנות מצוינת לקדם מכירות של ביטוחי בריאות. הכל מתחיל בביטוח הנסיעות לחו"ל

השקעות אלטרנטיביות – צעדים ראשונים
אם העתיד של הסוכן הוא בתחום הייעוץ והשירותים הפיננסיים, הגיע הזמן להכיר את התחום החדשני של השקעות אלטרנטיביות