כיסוי לתרופות שמחוץ לסל – המנוף של ביטוח בריאות

כיסוי לתרופות שמחוץ לסל – המנוף של ביטוח בריאות

ככל שביטוח בריאות תופס מקום יותר מרכזי בפעילות הסוכן, כך לכיסוי לתרופות שמחוץ לסל יש יותר חשיבות שיווקית

קרא עוד ←
ממשק מעסיקים – הזדמנויות לסוכן

ממשק מעסיקים – הזדמנויות לסוכן

הרחבת מעגל המעסיקים המחויבים לדיווח הפקדות לפנסיה בממשק מעסיקים אונליין, פותחת בפני הסוכן שורה של הזדמנויות. כיצד להיערך?

קרא עוד ←
ממשק מעסיקים – הרפורמה באחריות המעסיק להפקדות הפנסיה

ממשק מעסיקים – הרפורמה באחריות המעסיק להפקדות הפנסיה

מעסיקים עם יותר מ-10 עובדים מחויבים כעת לביצוע הפקדות פנסיה עבור עובדיהם במבנה אחיד ובאופן מקוון. דף מידע למעסיק

קרא עוד ←
דפדפת קיצורי דרך למבוטח – רעיון פשוט לשיפור השירות

דפדפת קיצורי דרך למבוטח – רעיון פשוט לשיפור השירות

רשימת חברות הביטוח איתן אתם עובדים ודף קישורים שימושי לכל חברה, יכול לחסוך ללקוחות הסוכנות זמן רב

קרא עוד ←
אז מה רוצה האלגוריתם של גוגל? הדרישות הטכניות

אז מה רוצה האלגוריתם של גוגל? הדרישות הטכניות

לפני שמתחילים לייצר תוכן כמו שגוגל רוצה, יש כמה עניינים טכניים שבלעדיהם גם התוכן הכי איכותי יתקשה להיות אפקטיבי

קרא עוד ←
שימור לקוחות כמפתח להגדלת העסק

שימור לקוחות כמפתח להגדלת העסק

מדוע כדאי להשקיע חלק נכבד מתקציב השיווק של 2019 בטיפוח לקוחות קיימים ואיך עושים את זה?

קרא עוד ←
שיווק דיגיטלי בביטוח  2019 – תוכן וכל השאר

שיווק דיגיטלי בביטוח 2019 – תוכן וכל השאר

גם בשנה הבאה התוכן יעמוד במרכז מאמצי השיווק הדיגיטלי. הכירו את המגמות שישפיעו על השיווק שלכם...

קרא עוד ←
חוזר צירוף לביטוח: הנחיות בנושא מכירה טלפונית

חוזר צירוף לביטוח: הנחיות בנושא מכירה טלפונית

כחלק ממהפכת חוזר צירוף לביטוח, הוצגו הנחיות קפדניות של המפקח על הביטוח בכל הקשור למכירה טלפונית של מוצרי ביטוח. חשוב לדעת

קרא עוד ←
חוזר צירוף לביטוח – הנוסח המעודכן לסוכן

חוזר צירוף לביטוח – הנוסח המעודכן לסוכן

עיקרי הדברים בחוזר צירוף לביטוח המעודכן שנכנס לתוקף באוקטובר 2018. מצורף קישור לקובץ החוזר המלא

קרא עוד ←
ידע ושירות בתחומי מיסוי – היתרון הבא שלך

ידע ושירות בתחומי מיסוי – היתרון הבא שלך

עם הרחבת תחומי הפעילות של הסוכן עולה הדרישה לידע ושירות מקצועיים בכל הקשור להיבטי מיסוי. העתיד כבר כאן

קרא עוד ←
תזכורת: מתקרבים לסוף שנה, זמן שירות והזדמנויות

תזכורת: מתקרבים לסוף שנה, זמן שירות והזדמנויות

שלחו תזכורות לכל הלקוחות בנושא הפקדות לחיסכון פנסיוני, קיימו פגישות עם לקוחות נבחרים והקדימו את הפגישות עם הלקוחות העסקיים

קרא עוד ←
ההבדל בין פיצוי לשיפוי כמנוף מכירות לסוכן

ההבדל בין פיצוי לשיפוי כמנוף מכירות לסוכן

הסבר ללקוחותיך על שני מושגים אלה, פיצוי ושיפוי, עשוי להקל מאוד על מכירת פתרונות ביטוח בריאות שלמים ובהמשך על מכירת ביטוח תאונות אישיות

קרא עוד ←