קופת גמל להשקעה – היתרון הפיננסי של הסוכן

קופת גמל להשקעה – היתרון הפיננסי של הסוכן

קופת גמל להשקעה נחשבת היום ע"י מרבית המומחים כחלופה המועדפת לחיסכון משפחתי. היתרון שפעם היה של הבנקים נמצא עכשיו אצל הסוכנים

קרא עוד ←
שמור על הפנסיונרים שלך עם קופת גמל תיקון 190

שמור על הפנסיונרים שלך עם קופת גמל תיקון 190

קופת גמל תיקון 190 החזירה למגרש הפנסיוני את האופציה למשיכה הונית ואת הערך של לקוחות פנסיונרים לסוכן

קרא עוד ←
פוליסות חיסכון – יתרון תחרותי לסוכן מול יועצי השקעות בבנקים

פוליסות חיסכון – יתרון תחרותי לסוכן מול יועצי השקעות בבנקים

פוליסות חיסכון מאפשרות לסוכן להציע חלופה אטרקטיבית להשקעה בקרנות נאמנות, תעודות סל ותיקי השקעות

קרא עוד ←
עולם החיסכון לטווח קצר – העתיד של הסוכן כבר כאן

עולם החיסכון לטווח קצר – העתיד של הסוכן כבר כאן

פתרונות חיסכון קצרי טווח לכל מטרה (חיסכון נזיל) צוברים תאוצה. הביקוש יוצר הזדמנויות מכירה מיידיות, אבל האתגר האמיתי הוא לטווח ארוך

קרא עוד ←
מדוע צריך אתר אינטרנט לסוכן ביטוח ומהם עולמות התוכן באתר?

מדוע צריך אתר אינטרנט לסוכן ביטוח ומהם עולמות התוכן באתר?

אתר אינטרנט לסוכן הביטוח, בעידן הדיגיטאלי. הינו הכרחי לפחות כמו כתובת פיסית. מבחינת הלקוח "אם אתה לא שם אתה לא קיים". יחד עם זאת, אתר אינטרנט יכול להיות אפקטיבי רק

קרא עוד ←
ביטוח אמבולטורי – מנוף שיווקי שכדאי לבדוק

ביטוח אמבולטורי – מנוף שיווקי שכדאי לבדוק

ביטוח אמבולטורי הינו מוצר על מדף מוצרי הבריאות של סוכן הביטוח. כמו כל מוצר ביטוח ,ידע מקצועי אודות ביטוח אמבולטורי יכול להיות מנוף משמעותי במכירת ביטוחי בריאות ובהידוק הקשר השוטף

קרא עוד ←
קרנות השתלמות – יתרונות ללקוח, יתרונות לסוכן

קרנות השתלמות – יתרונות ללקוח, יתרונות לסוכן

קרן השתלמות היא אפיק החיסכון האטרקטיבי ביותר לטווח בינוני. בשוק בו קיימת מגמת ביקוש לפתרונות חיסכון, הכרת המוצר היא יתרון עסקי לסוכן

קרא עוד ←
איזה ביטוח יותר חשוב?

איזה ביטוח יותר חשוב?

לא אחת נדרש סוכן הביטוח  לענות ללקוח מה יותר חשוב. ללקוח יש הרבה צרכים ותקציב שבדרך כלל יכול להספיק רק לחלקם. המחוקק נותן רמזים עבים לגבי תעדוף הפתרונות ללקוח, אבל

קרא עוד ←
ביטוח סיעודי | מוצר חובה בתיק הסוכן

ביטוח סיעודי | מוצר חובה בתיק הסוכן

הביטוח הסיעודי שהוזנח בשנים האחרונות הן בגלל הביטוחים הקולקטיבים והן בגלל חברות הביטוח עתיד להתמקם במרכז הבימה מבחינת סוכן הביטוח ומבחינת הלקוח. מי שיהיה מוכן וערוך לכך ירוויח. צירפנו כמה

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | קידום אורגני, תוכן איכותי ואופטימיזציה

הערכות ל-2018 | קידום אורגני, תוכן איכותי ואופטימיזציה

קידום אורגני באמצעות מנועי חיפוש ורשתות חברתיות הוא טקטיקה שיווקית חשובה, אם לא הכרחית, בזירה התחרותית של העידן הדיגיטלי. צעד ראשון – להבין על מה מדובר ומה הקריטריונים העיקריים קידום

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | השיווק הדיגיטלי כלי מרכזי בעבודת הסוכן

הערכות ל-2018 | השיווק הדיגיטלי כלי מרכזי בעבודת הסוכן

הכירו את 5 ערוצי השיווק הדיגיטלי המרכיבים את תמהיל הערוצים הבסיסי של כל עסק בעידן החדש לרשות סוכן הביטוח והפנסיה עומדים כל הכלים שעומדים לרשותם של השחקנים הגדולים בענף. זאת

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | מגמות שיווק ושירות שכל סוכן צריך להכיר

הערכות ל-2018 | מגמות שיווק ושירות שכל סוכן צריך להכיר

האם כבר הפנמתם את העידן הדיגיטלי? ב-2018 זה יקרה, גם כי כבר לא תהיה לכם ברירה, לפחות בתחומי שיווק ושירות. אז כדאי שתדעו מה מחכה לכם ממש מעבר לפינה שנת

קרא עוד ←