כניסה לסוכנים
נא לאשר תקנון

רפואה משלימה – השער לביטוח בריאות
מבין כתבי השירות ששרדו את מהפכת 2016, כתב שירות רפואה משלימה הוא כלי חשוב ביותר עבור הסוכן, שיכול למנף רכישת ביטוחי בריאות

טעויות של צרכני ביטוח בריאות, ואיך הסוכן יכול לתקן?
היכרות עם מאפייני צריכה של לקוחות ביטוח בריאות, בכלל זה טעויות נפוצות, תחשוף בפני סוכן הביטוח הזדמנויות מכירה שהיו עד כה סמויות מן העין. 2 דוגמאות

4 נקודות מגע שכל סוכן צריך להקפיד עליהן מול כל לקוח
גם מערכת CRM בסיסית צריכה לתת לכם כלים לקשרי לקוחות טובים, להקטנת הצורך בתהליכי שימור לקוחות והגדלת היכולת לטיפוח לקוחות

ערוכים לספק שירותי תכנון פרישה?
כבר היום הביקוש לשירותי תכנון פרישה נמצא בקו עלייה. בעתיד הקרוב היכולות בתחום זה יקבעו את הצלחתו ועתידו הכלכלי של הסוכן

כיסוי לבדיקות גנטיות ותרופות בהתאמה אישית – העתיד כבר כאן
ההרחבה החדשה לביטוח בריאות פרטי מוכיחה: שיווק של ביטוחי בריאות מבוסס על ידע ועל הבנה כי ההשקעה משתלמת למבוטח

האם אתם נוכחים בצמתי החיים של לקוחותיכם?
כל שינוי במסלול החיים מייצג צורך ביטוחי חדש. סוכן שישכיל להיות נוכח ברגע ההתלבטות וההחלטה - ירוויח

ביטוח בריאות: תקווה כמנוף מכירות
מנוע הצמיחה העיקרי של ביטוחי הבריאות הפרטיים הוא לא רק החשש מסכנות בריאותיות, אלא בעיקר הידיעה שהיום הן ניתנות לטיפול

איך להתמודד בחוכמה עם משבר הריסקים?
סוכנים רבים בחרו בדרך של שביתת מכירות. טעות קשה שתפגע בסוכנים בטווח הקצר והארוך. אז מה עושים?

כיסוי לתרופות שמחוץ לסל – המנוף של ביטוח בריאות
ככל שביטוח בריאות תופס מקום יותר מרכזי בפעילות הסוכן, כך לכיסוי לתרופות שמחוץ לסל יש יותר חשיבות שיווקית

ממשק מעסיקים – הזדמנויות לסוכן
הרחבת מעגל המעסיקים המחויבים לדיווח הפקדות לפנסיה בממשק מעסיקים אונליין, פותחת בפני הסוכן שורה של הזדמנויות. כיצד להיערך?

ממשק מעסיקים – הרפורמה באחריות המעסיק להפקדות הפנסיה
מעסיקים עם יותר מ-10 עובדים מחויבים כעת לביצוע הפקדות פנסיה עבור עובדיהם במבנה אחיד ובאופן מקוון. דף מידע למעסיק

דפדפת קיצורי דרך למבוטח – רעיון פשוט לשיפור השירות
רשימת חברות הביטוח איתן אתם עובדים ודף קישורים שימושי לכל חברה, יכול לחסוך ללקוחות הסוכנות זמן רב