כניסה לסוכנים
נא לאשר תקנון

אז מה רוצה האלגוריתם של גוגל? הדרישות הטכניות
לפני שמתחילים לייצר תוכן כמו שגוגל רוצה, יש כמה עניינים טכניים שבלעדיהם גם התוכן הכי איכותי יתקשה להיות אפקטיבי

שימור לקוחות כמפתח להגדלת העסק
מדוע כדאי להשקיע חלק נכבד מתקציב השיווק של 2019 בטיפוח לקוחות קיימים ואיך עושים את זה?

שיווק דיגיטלי בביטוח 2019 – תוכן וכל השאר
גם בשנה הבאה התוכן יעמוד במרכז מאמצי השיווק הדיגיטלי. הכירו את המגמות שישפיעו על השיווק שלכם...

חוזר צירוף לביטוח: הנחיות בנושא מכירה טלפונית
כחלק ממהפכת חוזר צירוף לביטוח, הוצגו הנחיות קפדניות של המפקח על הביטוח בכל הקשור למכירה טלפונית של מוצרי ביטוח. חשוב לדעת

חוזר צירוף לביטוח – הנוסח המעודכן לסוכן
עיקרי הדברים בחוזר צירוף לביטוח המעודכן שנכנס לתוקף באוקטובר 2018. מצורף קישור לקובץ החוזר המלא

ידע ושירות בתחומי מיסוי – היתרון הבא שלך
עם הרחבת תחומי הפעילות של הסוכן עולה הדרישה לידע ושירות מקצועיים בכל הקשור להיבטי מיסוי. העתיד כבר כאן

תזכורת: מתקרבים לסוף שנה, זמן שירות והזדמנויות
שלחו תזכורות לכל הלקוחות בנושא הפקדות לחיסכון פנסיוני, קיימו פגישות עם לקוחות נבחרים והקדימו את הפגישות עם הלקוחות העסקיים

ההבדל בין פיצוי לשיפוי כמנוף מכירות לסוכן
הסבר ללקוחותיך על שני מושגים אלה, פיצוי ושיפוי, עשוי להקל מאוד על מכירת פתרונות ביטוח בריאות שלמים ובהמשך על מכירת ביטוח תאונות אישיות

קופת גמל להשקעה – היתרון הפיננסי של הסוכן
קופת גמל להשקעה נחשבת היום ע"י מרבית המומחים כחלופה המועדפת לחיסכון משפחתי. היתרון שפעם היה של הבנקים נמצא עכשיו אצל הסוכנים

שמור על הפנסיונרים שלך עם קופת גמל תיקון 190
קופת גמל תיקון 190 החזירה למגרש הפנסיוני את האופציה למשיכה הונית ואת הערך של לקוחות פנסיונרים לסוכן

פוליסות חיסכון – יתרון תחרותי לסוכן מול יועצי השקעות בבנקים
פוליסות חיסכון מאפשרות לסוכן להציע חלופה אטרקטיבית להשקעה בקרנות נאמנות, תעודות סל ותיקי השקעות

עולם החיסכון לטווח קצר – העתיד של הסוכן כבר כאן
פתרונות חיסכון קצרי טווח לכל מטרה (חיסכון נזיל) צוברים תאוצה. הביקוש יוצר הזדמנויות מכירה מיידיות, אבל האתגר האמיתי הוא לטווח ארוך