הערכות ל-2018 | השיווק הדיגיטלי כלי מרכזי בעבודת הסוכן

הערכות ל-2018 | השיווק הדיגיטלי כלי מרכזי בעבודת הסוכן

הכירו את 5 ערוצי השיווק הדיגיטלי המרכיבים את תמהיל הערוצים הבסיסי של כל עסק בעידן החדש לרשות סוכן הביטוח והפנסיה עומדים כל הכלים שעומדים לרשותם של השחקנים הגדולים בענף. זאת

קרא עוד ←
הערכות ל-2018 | מגמות שיווק ושירות שכל סוכן צריך להכיר

הערכות ל-2018 | מגמות שיווק ושירות שכל סוכן צריך להכיר

האם כבר הפנמתם את העידן הדיגיטלי? ב-2018 זה יקרה, גם כי כבר לא תהיה לכם ברירה, לפחות בתחומי שיווק ושירות. אז כדאי שתדעו מה מחכה לכם ממש מעבר לפינה שנת

קרא עוד ←
פגישת שירות | לתת  ערך ללקוח

פגישת שירות | לתת ערך ללקוח

מאגר הלקוחות הקיימים הוא קהל המטרה החשוב ביותר של כל סוכן. שם נמצא הפוטנציאל הגדול, והגדלת ערך לקוח היא יעד שיווק מס' 1. הכלי העיקרי הוא פגישת שירות תקופתית עם

קרא עוד ←
סל המוצרים לסוכן | ביטוח סיעודי  חובה מקצועית

סל המוצרים לסוכן | ביטוח סיעודי חובה מקצועית

הביטוח הסיעודי נמצא על סדר היום הציבורי, וזאת הזדמנות טובה להזכיר למה וכמה הוא חשוב ללקוח ולסוכן. למעשה, התייחסות עסקית נכונה לביטוח סיעודי עשויה להוות מנוף מכירות משמעותי, הן עבור

קרא עוד ←
התחום הפנסיוני | חוק פנסיה חובה לעצמאים כמנוף שיווקי לסוכן

התחום הפנסיוני | חוק פנסיה חובה לעצמאים כמנוף שיווקי לסוכן

10 תובנות שיעזרו לכם להפוך את לקוחות התחום הפנסיוני הבלתי רווחי, ללקוחות מרוצים עם ערך גבוה חוק פנסיה חובה הוא אחד מן החוקים הכלכליים הכי חשובים במדינת ישראל, בכך שהוא

קרא עוד ←
סוף שנת המס בפתח – זמן שיווק

סוף שנת המס בפתח – זמן שיווק

מתחילים להרגיש את העומס של משימות סוף שנת המס? זה הזמן להוסיף גם את משימות השיווק. כי סוף שנה הוא זמן של הזדמנויות לסוכן הביטוח. כמה טיפים   סוף שנת

קרא עוד ←
הרפורמה בביטוח בריאות – הזדמנויות לסוכן/ אוקטובר 2017

הרפורמה בביטוח בריאות – הזדמנויות לסוכן/ אוקטובר 2017

גם לפני הרפורמה בביטוח בריאות, פתרונות ביטוח הבריאות ובכלל זה הפוליסות הפרטיות, החלו תופסים יותר חשיבות ויותר נפח בסל הביטוח של המשפחה בישראל אבל לא רק, הצמיחה של התחום היא

קרא עוד ←
חוזר צירוף לביטוח – מציאות חדשה

חוזר צירוף לביטוח – מציאות חדשה

פרסום חוזר צירוף לביטוח שינה בבת אחת את המציאות בענף. הוא מטיל על הסוכן חובות בכל הקשור לשיווק ומכירה, וגם מנחה את הסוכן לדגש על שירות. חובה שמייצרת הזדמנות עסקית

קרא עוד ←
ביטוח אכ"ע – הרפורמה שלא התחילה

ביטוח אכ"ע – הרפורמה שלא התחילה

מצב חסר תקדים בעולם הביטוח בישראל: הרפורמה בתחום ביטוח אכ"ע נכנסה לתוקף אך אסור למכור את הביטוח ואין מידע על הפוליסות החדשות. מי נפגע מהמצב, מה אפשר לעשות ואיפה ההזדמנות

קרא עוד ←
סוכן פיננסי – התפתחות מחושבת

סוכן פיננסי – התפתחות מחושבת

המעבר אל העידן החדש – להיות סוכן פיננסי – אינו חייב להתנהל כמהפכה אלא כהתפתחות הדרגתית, מדודה ומחושבת. הנה כמה צעדים שאפשר לעשות כבר עכשיו כדי להניע את התהליך בלי

קרא עוד ←
העתיד של סוכני הביטוח – התמונה הגדולה

העתיד של סוכני הביטוח – התמונה הגדולה

הרחבת סל המוצרים, לדוגמא עם מוצרים פיננסיים, היא צעד נבון שמספק מענה חלקי בלבד לאתגרי העתיד של סוכני הביטוח. האתגר האמיתי הוא הכנסות מסוג חדש ומטרייה תפעולית של בית סוכן

קרא עוד ←
תכנון מס אופיטמאלי לבעלי שליטה / ברוך רוזנברג

תכנון מס אופיטמאלי לבעלי שליטה / ברוך רוזנברג

תיקון 190 לפקודת מס הכנסה שאושר לאחרונה מתקן עוול של עשרות שנים כלפי שכירים בעלי שליטה ומצמצם את הפער בהפקדות לפנסיה אל מול שכירים רגילים. ביום 2/5/2012  אושר בכנסת תיקון

קרא עוד ←