073-2220-200      keren@dnr.org.il  

כניסה לסוכנים

נא לאשר תקנון

נא לאשר תקנון

הרשמה לסוכן חדש
שכחתי ססמה?
ד.נ.ר
קבוצת הביטוח המובילה בישראל
  • דף בית
  • מי אנחנו ?
    • הנהלה ראשית
    • סניפים
    • מנהלי יחידות
    • צוות עובדים
  • יכולות ייחודיות
    • חממה לאלופים
    • טכנולוגיה בעסקי ביטוח
    • מערכת סליקה פנסיונית
    • שרות ללא פשרות
    • אמנת שירות
  • תחומי פעילות
    • ביטוח חיים
    • ביטוח אלמנטרי
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • שוק ההון
    • קישורים מומלצים
  • מאמרים
    • רשימת המאמרים
    • לקט מידע לסוכני ד.נ.ר
  • שאלות ותשובות
  • תקנון אתר
  • יצירת קשר
  • דף בית
  • מי אנחנו ?
    • הנהלה ראשית
    • סניפים
    • מנהלי יחידות
    • צוות עובדים
  • יכולות ייחודיות
    • חממה לאלופים
    • טכנולוגיה בעסקי ביטוח
    • מערכת סליקה פנסיונית
    • שרות ללא פשרות
    • אמנת שירות
  • תחומי פעילות
    • ביטוח חיים
    • ביטוח אלמנטרי
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • שוק ההון
    • קישורים מומלצים
  • מאמרים
    • רשימת המאמרים
    • לקט מידע לסוכני ד.נ.ר
  • שאלות ותשובות
  • תקנון אתר
  • יצירת קשר
  • המחשבון בהרצה למשך שלושת החודשים הקרובים אם מצאתם תקלה או שיש לכם המלצה נוספת נשמח לשמוע את דעתכם למייל royf@vibit.co.il
  • המחשבון בהרצה למשך שלושת החודשים הקרובים אם מצאתם תקלה או שיש לכם המלצה נוספת נשמח לשמוע את דעתכם למייל royf@vibit.co.il
שיווק דיגיטלי בביטוח 2019 – תוכן וכל השאר
ראשי מאמרים שיווק דיגיטלי בביטוח 2019 – תוכן וכל השאר

כניסה לסוכנים

נא לאשר תקנון

נא לאשר תקנון

הרשמה לסוכן חדש
שכחתי ססמה?

גם בשנה הבאה התוכן יעמוד במרכז מאמצי השיווק הדיגיטלי. הכירו את המגמות שישפיעו על השיווק שלכם

שיווק דיגיטלי בביטוח 2019 - תוכן וכל השאר

בדיוק כפי שהבטחנו לכם כאן לפני שנה, 2018 היתה שנת מפתח במרחב הדיגיטלי בכלל ובחיי הסוכן בפרט. השיח אודות הסוכן הדיגיטלי הוא כבר לא בשוליים, ואפילו מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח כולל קטגוריה של שירות דיגיטלי. החידוש הזה אמנם נוגע יותר לחברות הביטוח ופחות לסוכנים, אך הוא ללא ספק מעיד על ההתקדמות העצומה של ענף הביטוח, ולא פחות חשוב – על ההעדפות של צרכני הביטוח.

למה לי בכלל להתעסק עם זה? כי הלקוחות שלך נמצאים תחת מתקפה דיגיטלית.

גופים רבים מעולם הביטוח והפיננסים ומחוץ לו כבר שם, במרחב הדיגיטלי, מתחרים על הלקוחות שלכם בשצף קצף. חברות הביטוח, הבנקים, חברות הביטוח הישיר וכעת גם חברות הביטוח הדיגיטליות עוסקים בשיווק ישיר ובמכירה ישירה באמצעות הכלים הדיגיטליים. גורמים שונים מחוץ לענף עוסקים בייצור לידים, תוך שימוש בפלטפורמות דיגיטליות, כדי למכור אותם לגורמי ביטוח שונים – המתחרים שלכם.

כל לקוח קיים או פוטנציאלי שעושה חיפוש בגוגל או משוטט בפייסבוק, חשוף לעשרות הצעות מכר, בכלל זה לרכישה אונליין ש של ביטוח נסיעות, ביטוח רכב, ביטוח דירה ובקרוב גם ביטוחים נוספים.

לפיכך אנו מאמינים ששירות אונליין הוא המיקוד שלכם ושל הענף כולו לשנים הבאות.

אם שנת 2018 עמדה בסימן ה-CRM, 2019 תעמוד בסימן הפלטפורמות לניהול משימות ופרויקטים. כלים אלה עברו בשנים האחרונות התפתחות מהירה ומשמעותית והפכו לאלטרנטיבה מועדפת ע"י ארגונים גדולים וקטנים.

התוכן הוא המלך, כל הזמן

הבסיס לפעילות אונליין הוא התוכן. יצירת תוכן מאפשרת חשיפה בחיפושים, מהווה בפועל מגע רציף עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים, שומרת על הלקוח קרוב ומרוצה, מייצרת לידים וחוסכת כסף רב בתפעול ושירות לקוחות.

אז אם לא ייצרתם תוכן עד היום, הגיעה העת להתחיל לייצר תוכן בתדירות קבועה (לפחות פעם בחודש), להעלות אותו לאתר האינטרנט שלכם ולהפיץ אותו ברשתות חברתיות. בהמשך להתפתחות של העשור האחרון, התוכן יידרש להיות איכותי.

בכל מה שקשור לקידום אורגני, שהוא הנכס החשוב ביותר לשיווק דיגיטלי, כדאי יותר מתמיד להקפיד על הפרטים הקטנים – קלה כחמורה: תגיות אלט לתמונות, תגיות מטא (טייטל ודיסקריפשן), כותרות וכותרות ביניים, קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד דקויות שעושות תוכן עשיר ואפקטיבי.
אם כל המונחים האלה מפחידים אתכם, מבלבלים, גורמים לכם רתיעה  או שתשכרו מישהו שיסייע לכם או שתיקחו קורס קצר וממוקד אחרת תהיו מחוץ למשחק.

השנה גוגל גם דייק את הפרמטרים שקובעים מהו תוכן איכותי: תשובות ברורות לשאלות, מענה בהיר לדילמות, הסבר מפורט ומקיף לסוגיות צרכניות. במילים אחרות, ערך מעשי לגולש/משתמש/לקוח. כן, האלגוריתם של גוגל יודע לבדוק ולמדוד את הדברים האלה.

רשתות חברתיות

רשת גוגל+, שהיתה משמעותית מאוד בכל הקשור להפצת קישורים, תיסגר במהלך 2019, לאחר חשיפה של פרצת אבטחה גדולה.

פייסבוק

בתחום הרשתות החברתיות, פייסבוק ממשיכה להוביל בגדול וכל השמועות על אובדן כוח ומעמד אינן רלוונטיות. מצד שני, כדי להפיק תועלת מפייסבוק תצטרכו להשקיע יותר בקידום של פוסטים ועוד יותר בפרסום.
הפעילות המינימלית היא הפצה של כל תוכן חדש באתר באמצעות פוסט בפייסבוק. קידום הפוסט בסכום קטן (לפחות 25 ש"ח בלבד) לקהילת העוקבים הקיימת הוא כמעט הכרח.

הכדאיות של הפרסום בפייסבוק עבורכם צריכה להיבדק, וב-2019 כדאי לעשות את הניסיונות על מנת לגלות האם משתלם לכם לפרסם בפייסבוק, איך ובכמה. ללא השקעה בכלל הרווח בפייסבוק הוא כוח הקישורים בלבד.

טוויטר

רשת טוויטר מתחזקת, בין השאר כתוצאה מהעניין שמעוררת פעילותו של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ בטוויטר. אין מה לצפות לתפוקות ישירות מהשקעה בטוויטר, שהפעילות בה מאוד פוליטית, אך הקישורים בה חשובים מאי פעם.

אינסטגרם

אינסטגרם, הרשת הוויזואלית, תופסת מקום יותר ויותר מרכזי בכל הקשור ליצירת מודעות ומעמד. עבור סוכני ביטוח מדובר באתגר מיוחד, שכן הם אינם נהנים מיתרון ויזואלי כמו שיש בענפים אחרים כגון תיירות, אופנה וכד'.

סוכן שישכיל לפתח קו תוכן ויזואלי באינסטגרם ירוויח בגדול וייצור לעצמו יתרון תחרותי משמעותי.

השורה התחתונה היא פשוטה: המעבר לשיווק דיגיטלי כבר בוצע. מי שלא שם נמצא באיחור מול הענף והשוק. המעבר לתפעול דיגיטלי גם יצא לדרך.

אל תאחרו את הרכבת.

שיווק דיגיטלי בביטוח 2019 - תוכן וכל השאר
פוסטים אחרונים
  • הרפורמה בביטוחי הבריאות -פני השוק לאן?
  • תיקון 190 ואינפלציה
  • סיכום הכנס השנתי ה-24
  • יום האשה בד.נ.ר.
  • שינויים בקרנות הפנסיה
תגובות אחרונות
    ארכיונים
    • יוני 2022
    • מרץ 2022
    • נובמבר 2021
    • אוקטובר 2021
    • ספטמבר 2021
    • אוגוסט 2021
    • יולי 2021
    • פברואר 2020
    • ינואר 2020
    • דצמבר 2019
    • נובמבר 2019
    • אוקטובר 2019
    • ספטמבר 2019
    • יולי 2019
    • יוני 2019
    • מאי 2019
    • אפריל 2019
    • מרץ 2019
    • פברואר 2019
    • ינואר 2019
    • דצמבר 2018
    • נובמבר 2018
    • אוקטובר 2018
    • ספטמבר 2018
    • אוגוסט 2018
    • יולי 2018
    • יוני 2018
    • מאי 2018
    • אפריל 2018
    • מרץ 2018
    • ינואר 2018
    • דצמבר 2017
    • נובמבר 2017
    • אוקטובר 2017
    • ספטמבר 2017
    קטגוריות
    • יכולות ייחודיות
    • לקט מידע
    • מאמרים
    • תחומי פעילות
    כלים
    • התחבר
    • פיד רשומות
    • פיד תגובות
    • WordPress.org
    ד.נ.ר הקבוצה המאוחדת לפיננסים, פנסיה וביטוח משה לוי 11 בית U.M.I אזור תעשיה ראשון לציון
    ויביט בניית אתרים
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס

    נשמרה הצעה,אתה יכול לדפיס אותה בלחיצת כפתור הדפס הצעה

    לא קימות הצעות להדפסה

    הצעה נשלח באיימל