073-2220-200      keren@dnr.org.il  

כניסה לסוכנים

נא לאשר תקנון

נא לאשר תקנון

הרשמה לסוכן חדש
שכחתי ססמה?
ד.נ.ר
קבוצת הביטוח המובילה בישראל
  • דף בית
  • מי אנחנו ?
    • הנהלה ראשית
    • סניפים
    • מנהלי יחידות
    • צוות עובדים
  • יכולות ייחודיות
    • חממה לאלופים
    • טכנולוגיה בעסקי ביטוח
    • מערכת סליקה פנסיונית
    • שרות ללא פשרות
    • אמנת שירות
  • תחומי פעילות
    • ביטוח חיים
    • ביטוח אלמנטרי
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • שוק ההון
    • קישורים מומלצים
  • מאמרים
    • רשימת המאמרים
    • לקט מידע לסוכני ד.נ.ר
  • שאלות ותשובות
  • תקנון אתר
  • יצירת קשר
  • דף בית
  • מי אנחנו ?
    • הנהלה ראשית
    • סניפים
    • מנהלי יחידות
    • צוות עובדים
  • יכולות ייחודיות
    • חממה לאלופים
    • טכנולוגיה בעסקי ביטוח
    • מערכת סליקה פנסיונית
    • שרות ללא פשרות
    • אמנת שירות
  • תחומי פעילות
    • ביטוח חיים
    • ביטוח אלמנטרי
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • שוק ההון
    • קישורים מומלצים
  • מאמרים
    • רשימת המאמרים
    • לקט מידע לסוכני ד.נ.ר
  • שאלות ותשובות
  • תקנון אתר
  • יצירת קשר
  • המחשבון בהרצה למשך שלושת החודשים הקרובים אם מצאתם תקלה או שיש לכם המלצה נוספת נשמח לשמוע את דעתכם למייל royf@vibit.co.il
  • המחשבון בהרצה למשך שלושת החודשים הקרובים אם מצאתם תקלה או שיש לכם המלצה נוספת נשמח לשמוע את דעתכם למייל royf@vibit.co.il
המהפכה בביטוח רכב והשפעתה על שיווק ביטוחי בריאות ופנסיה
ראשי מאמרים המהפכה בביטוח רכב והשפעתה על שיווק ביטוחי בריאות ופנסיה

כניסה לסוכנים

נא לאשר תקנון

נא לאשר תקנון

הרשמה לסוכן חדש
שכחתי ססמה?
המהפכה בביטוח רכב - יש מה ללמוד

מה ניתן ללמוד מן המגמות החדשות שמתחלות להתפתח בתחום השיווק של ביטוחי רכב?

בזמן שאתם הייתם עסוקים במשבר הביטוח הסיעודי, מאבק העמלות בביטוח חיים, ובמאמץ לשווק ביטוחי בריאות, התחוללה מהפכה שיווקית בעולם האלמנטר, שניתן ללמוד ממנה ולהסיק מסקנות פרקטיות גם לשכלול השיווק של פתרונות בתחומי בריאות, חיים ופנסיה.

ביטוח רכב – יורדים לפרטים

ביטוח הרכב הוא, ככל הנראה התחרותי ביותר בענף הביטוח. הנוכחות של מבצעי ההנחות וההוזלות היא מסיבית לאורך כל השנה, וכעת – לקראת סוף השנה – אפילו יותר. הזמינות של פתרונות ביטוח רכב באופן דיגיטלי, מעצימה את התופעה, שכן צרכני ביטוח הרכב הם מוטי מחיר באופן מובהק. מחפשים את הביטוח הכי זול.

אלא שלאחרונה מתחילה לבצבץ מגמה חדשה, של פילוח קהלים והתאמה אישית של התכולות והכיסויים. החברות עדיין אינן יכולות לשחרר את חגורת המבצעים השוחקת, אך הן מתחילות לפתח תודעה של ערנות צרכנית – כיסוי הולם במחיר הוגן.

המסר הוא, שגם ביטוח רכב הוא מוצר הרבה פחות פשוט ממה שנדמה, יש המון אפשרויות, חשוב לרדת לפרטים, וכדאי לשקול היטב מה קונים לפני שקופצים על הצעת מכר אטרקטיבית.
כתוצאה מכך מתחילים להיווצר פילוחים של שיווק לצעירים, משפחות קטנות, בעלי רכב שני, מבוגרים וכד' – לפי מאפייני סגנון חיים, מצב כלכלי, ושימוש ברכב.

זה פועל גם לטובת סוכני האלמנטר, שאיבדו את השליטה בכל הקשור לביטוחי רכב. המגמה החדשה של צרכנות נבונה, מחזירה את הייעוץ המקצועי שלהם למרכז הבמה.

מה ניתן ללמוד מהמגמות החדשות בביטוח רכב?

שני דברים במהפכה השיווקית המתהווה בעולם בביטוח הרכב, צריכים למשוך את תשומת הלב של סוכני ביטוח החיים והפנסיה:

  • הערנות הצרכנית – יש להניח כי גם בתחומי ביטוח בריאות, בו יש מגוון אפשרויות גדול ומתפתח, ועוד יותר מכך בתחום הפנסיוני, לצרכן יש מודעות נמוכה לתמהיל הפנימי של הפתרונות – הכיסויים השונים ומשמעויותיהם.
  • הפילוח לקבוצות מטרה ממוקדות – בתחומי ביטוח בריאות וחיסכון פנסיוני, רמת הפילוח של קהלי המטרה צריכה להיות אפילו יותר מדויקת. לדוגמא, בקהל המבוגר יש הבדל צרכני/שיווקי בין קבוצות של המתחילים לחשוב על הפרישה, המתקרבים לפרישה, ואלה שכבר אחרי הפרישה.

ודאי שמתם לב כי שתי תופעות אלה מתכתבות עם המגמה החזקה והמתמשכת של מעבר להכנסות משירותי ייעוץ.
מי שישכיל לרכוש את הידע המקצועי העדכני ביותר, וליישם את שיטות השיווק החדשניות, יזכה ביתרון על פני המתחרים.

את הדרכים להפגין את יתרונות הידע שלכם, מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים, אתם כבר מכירים – אתר אינטרנט פעיל, ניוזלטר תקופתי, דף פייסבוק וכד'.

המהפכה בביטוח רכב - יש מה ללמוד
פוסטים אחרונים
  • הרפורמה בביטוחי הבריאות -פני השוק לאן?
  • תיקון 190 ואינפלציה
  • סיכום הכנס השנתי ה-24
  • יום האשה בד.נ.ר.
  • שינויים בקרנות הפנסיה
תגובות אחרונות
    ארכיונים
    • יוני 2022
    • מרץ 2022
    • נובמבר 2021
    • אוקטובר 2021
    • ספטמבר 2021
    • אוגוסט 2021
    • יולי 2021
    • פברואר 2020
    • ינואר 2020
    • דצמבר 2019
    • נובמבר 2019
    • אוקטובר 2019
    • ספטמבר 2019
    • יולי 2019
    • יוני 2019
    • מאי 2019
    • אפריל 2019
    • מרץ 2019
    • פברואר 2019
    • ינואר 2019
    • דצמבר 2018
    • נובמבר 2018
    • אוקטובר 2018
    • ספטמבר 2018
    • אוגוסט 2018
    • יולי 2018
    • יוני 2018
    • מאי 2018
    • אפריל 2018
    • מרץ 2018
    • ינואר 2018
    • דצמבר 2017
    • נובמבר 2017
    • אוקטובר 2017
    • ספטמבר 2017
    קטגוריות
    • יכולות ייחודיות
    • לקט מידע
    • מאמרים
    • תחומי פעילות
    כלים
    • התחבר
    • פיד רשומות
    • פיד תגובות
    • WordPress.org
    ד.נ.ר הקבוצה המאוחדת לפיננסים, פנסיה וביטוח משה לוי 11 בית U.M.I אזור תעשיה ראשון לציון
    ויביט בניית אתרים
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס

    נשמרה הצעה,אתה יכול לדפיס אותה בלחיצת כפתור הדפס הצעה

    לא קימות הצעות להדפסה

    הצעה נשלח באיימל