כלל ברזל ידוע: כל לקוח צעיר עם תקציב מוגבל, יהפוך בשלב כזה או אחר ללקוח מבוגר עם צרכי ביטוח, פנסיה וחיסכון מגוונים.
לכן, כדאי להשקיע כבר עכשיו בבניית הפוטנציאל העתידי של העסק שלכם.

אנחנו יודעים כי הנטייה לרכוש ביטוחי חיים עולה כאשר נולדים ילדים. זה הרגע בו האדם מבין כי הוא אחראי לא רק על עצמו, אלא גם על הדורות הבאים. והנה, במאמר באתר העסקי 'ביזנס אינסיידר' מופיע מאמר המסביר מדוע כדאי לרכוש ביטוח חיים עוד לפני שנולדים הילדים.
לאחרונה אנחנו גם עדים ליותר ויותר מסרים הקוראים לצעירים בתחילת הקריירה לרכוש כבר עכשיו ביטוח סיעודי, ובכך להבטיח לעצמם את התנאים ומחיר מועדף. ההמלצה היא לעשות זאת יחד עם פתיחת תוכנית הפנסיה, שחובה עליהם לפתוח עפ"י חוק, החל מן המשכורת הראשונה.
לא נדרש ניתוח אסטרטגי מעמיק כדי להבין שצעירים היוצאים לדרכם העצמאית בעולם הם קהל מטרה חשוב, אם לא מועדף, עבור סוכני ביטוח ופנסיה.
נכון שבשלב זה של חייהם עדיין אין להם הכנסות גבוהות ו/או כסף פנוי, אבל הם יתקדמו בחיים ותוך זמן קצר יהפכו גם ללקוחות פוטנציאליים של ביטוחי הבריאות ואחר-כך של תוכניות החיסכון.
כל לקוח צעיר שהשגת היום יהפוך במהרה ללקוח מבוגר עם צרכי ביטוח מגוונים.
המסר הוא פשוט: שימו את הצעירים במוקד העשייה השיווקית. כדאי גם להתייחס להוריהם כנשאי מסר.
המלצות מעשיות לשיווק לצעירים
- בדקו האם תכני האתר שלכם מתאימים גם ללקוחות צעירים. בנושאים מסוימים כדאי להכין תכנים המותאמים במיוחד לקהל צעיר.
- שקלו פעילות ברשתות חברתיות בהן שוהים צעירים – בעיקר אינסטגרם.
- אם יש לכם לקוחות עם ילדים בגיל צבא או סטודנטים, שלחו להם מסרים, מידע והצעות מכר עבור הילדים.
התפתחות שיווקית זו מדגישה פעם נוספת את האתגר השיווקי מס' 1 של כל סוכן ביטוח – להיות נוכח בצמתי החיים של לקוחותיו.