073-2220-200      keren@dnr.org.il  

כניסה לסוכנים

נא לאשר תקנון

נא לאשר תקנון

הרשמה לסוכן חדש
שכחתי ססמה?
ד.נ.ר
קבוצת הביטוח המובילה בישראל
  • דף בית
  • מי אנחנו ?
    • הנהלה ראשית
    • סניפים
    • מנהלי יחידות
    • צוות עובדים
  • יכולות ייחודיות
    • חממה לאלופים
    • טכנולוגיה בעסקי ביטוח
    • מערכת סליקה פנסיונית
    • שרות ללא פשרות
    • אמנת שירות
  • תחומי פעילות
    • ביטוח חיים
    • ביטוח אלמנטרי
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • שוק ההון
    • קישורים מומלצים
  • מאמרים
    • רשימת המאמרים
    • לקט מידע לסוכני ד.נ.ר
  • שאלות ותשובות
  • תקנון אתר
  • יצירת קשר
  • דף בית
  • מי אנחנו ?
    • הנהלה ראשית
    • סניפים
    • מנהלי יחידות
    • צוות עובדים
  • יכולות ייחודיות
    • חממה לאלופים
    • טכנולוגיה בעסקי ביטוח
    • מערכת סליקה פנסיונית
    • שרות ללא פשרות
    • אמנת שירות
  • תחומי פעילות
    • ביטוח חיים
    • ביטוח אלמנטרי
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • שוק ההון
    • קישורים מומלצים
  • מאמרים
    • רשימת המאמרים
    • לקט מידע לסוכני ד.נ.ר
  • שאלות ותשובות
  • תקנון אתר
  • יצירת קשר
  • המחשבון בהרצה למשך שלושת החודשים הקרובים אם מצאתם תקלה או שיש לכם המלצה נוספת נשמח לשמוע את דעתכם למייל royf@vibit.co.il
  • המחשבון בהרצה למשך שלושת החודשים הקרובים אם מצאתם תקלה או שיש לכם המלצה נוספת נשמח לשמוע את דעתכם למייל royf@vibit.co.il
משקלם של מוצרים לא-ביטוחיים בסל ההכנסות של הסוכן גדל
ראשי מאמרים משקלם של מוצרים לא-ביטוחיים בסל ההכנסות של הסוכן גדל

כניסה לסוכנים

נא לאשר תקנון

נא לאשר תקנון

הרשמה לסוכן חדש
שכחתי ססמה?

מחקר של חברת דלויט על המגמות המגדירות את ענף הביטוח מציג נתונים עוצמתיים על החשיבות של מוצרים לא-ביטוחיים

שירות אישי

מחקר מקיף של חברת הייעוץ הבינלאומית דלויט (Deloitte) מסמן את המגמות שמגדירות את ענף הביטוח לשנת 2020 ולשנים הקרובות. חלקן, כמובן, קשורות להתפתחויות הטכנולוגיות העצומות בענף, שאותן אנחנו כבר מרגישים ביומיום המקצועי.

אחת המגמות המעניינות ביותר הנסקרות במחקר של דלויט, היא העוצמה השיווקית הגוברת של מוצרים לא-ביטוחיים – כתבי שירות, פתרונות מניעה, שירותי אונליין, שירותים פיננסיים ואחרים.

עד כמה זה משמעותי? ברובד הגבוה של עסקי הביטוח, כאשר מדובר במיזוגים ורכישות, לפעילות העסקית של גורמי ביטוח (חברות וסוכנויות) בתחומים שאינם ביטוחיים טהורים, יש כיום משקל מכריע.

כמה טעימות מהמחקר, שהן רלוונטיות לסוכן:

  • כאשר צרכנים בוחרים ממי לרכוש פתרון ביטוח, כ-45% מעניקים משקל יתר בהחלטה למוצרים לא-ביטוחיים.
  • מקצועני ביטוח מודים כי כ-62% מלקוחות הביטוח מחשיבים במיוחד את המוצרים הלא-ביטוחיים.
  • כבר היום, למעלה מ-30% מהפעילות של מבטחים היא פתרונות שירות. ההיקף צפוי לגדול ל-61% תוך 3 שנים.

נתונים מדהימים אלו מצביעים על מודעות גוברת של ציבור צרכני הביטוח לאפשרויות השונות, וכמובן מתווים את הדרך השיווקית של סוכני הביטח לשנים הבאות.

דגש חזק על מוצרים שאינם כיסויים ביטוחיים טהורים, הוא מנוף מרכזי, אם לא עיקרי, בשיווק ומכירות.

באופן מעשי זה אומר, לדוגמא, שכדי למכור יותר ביטוחי בריאות, צריך לשים דגש על מוצרים כגון ביטוח אמבולטורי, המעניק גישה לבדיקות מניעה מתקדמות, שירותי רפואה אלטרנטיבית וכד'.

רשימת משימות לביצוע מיידי:

  • העמקת הידע בכל הקשור למוצרים לא-ביטוחיים על מדף הסוכן.
  • בדיקת סל המוצרים העכשווי – האם ביכולתכם להציע את כל סל האפשרויות הקיים בשוק? האם ההצעות שלכם אטרקטיביות?
  • הכנת תוכן שיווקי ללקוחות אודות מוצרים אלה, והפצתו באתר, בניוזלטרים, בקבצים המצורפים לתכתובות, ובכל דרך אפשרית אחרת.
  • שכלול תהליכי ייעוץ בערוצים דיגיטליים, דואר אלקטרוני, שיחות טלפון ופגישות ייעוץ.

נתון נוסף שמובלט במחקר, סוגר את המעגל לגבי עתיד הסוכן: 57% ממקצועני הביטוח מסכימים כי הדרך הטובה ביותר להבטיח נאמנות לקוחות, היא באמצעות ידע ושירות אישי וישיר.

כפי שכבר כתבנו פעמים רבות: משקלם של שירותי הידע והייעוץ בסל ההכנסות של הסוכן הולך וגדל. המעמד המתחזק של מוצרים לא ביטוחיים הוא ביטוי נוסף למגמה זו.

אודות המחקר של דלויט

שירות אישי
פוסטים אחרונים
  • הרפורמה בביטוחי הבריאות -פני השוק לאן?
  • תיקון 190 ואינפלציה
  • סיכום הכנס השנתי ה-24
  • יום האשה בד.נ.ר.
  • שינויים בקרנות הפנסיה
תגובות אחרונות
    ארכיונים
    • יוני 2022
    • מרץ 2022
    • נובמבר 2021
    • אוקטובר 2021
    • ספטמבר 2021
    • אוגוסט 2021
    • יולי 2021
    • פברואר 2020
    • ינואר 2020
    • דצמבר 2019
    • נובמבר 2019
    • אוקטובר 2019
    • ספטמבר 2019
    • יולי 2019
    • יוני 2019
    • מאי 2019
    • אפריל 2019
    • מרץ 2019
    • פברואר 2019
    • ינואר 2019
    • דצמבר 2018
    • נובמבר 2018
    • אוקטובר 2018
    • ספטמבר 2018
    • אוגוסט 2018
    • יולי 2018
    • יוני 2018
    • מאי 2018
    • אפריל 2018
    • מרץ 2018
    • ינואר 2018
    • דצמבר 2017
    • נובמבר 2017
    • אוקטובר 2017
    • ספטמבר 2017
    קטגוריות
    • יכולות ייחודיות
    • לקט מידע
    • מאמרים
    • תחומי פעילות
    כלים
    • התחבר
    • פיד רשומות
    • פיד תגובות
    • WordPress.org
    ד.נ.ר הקבוצה המאוחדת לפיננסים, פנסיה וביטוח משה לוי 11 בית U.M.I אזור תעשיה ראשון לציון
    ויביט בניית אתרים
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס

    נשמרה הצעה,אתה יכול לדפיס אותה בלחיצת כפתור הדפס הצעה

    לא קימות הצעות להדפסה

    הצעה נשלח באיימל