איך הופכים את המשבר בתחומי ביטוח חיים וסיעוד לתנופת שיווק לחיזוק הקשרים עם הלקוחות והגדלת מכירות של ביטוח בריאות?

ודאי שמתם לב כי עולם הביטוח זוכה בתקופה האחרונה לחשיפה מסוג שלילי. לא מדובר בגילוי של מקרי שחיתות, חלילה, אלא בדיון ציבורי חשוב ועקרוני הנוגע לכדאיות של מספר ביטוחים, כגון ביטוח חיים וביטוח סיעוד.
לא מעט סוכנים, כנראה מאוד מרוכזים במשמעויות המסחריות של הדיון הזה, הנוגע ישירות לעמלות מהן אתם מתפרנסים, אבל חלק ניכר מציבור המבוטחים מתעניין בדברים אחרים לגמרי, שכדאי מאוד לשים אליהם לב, כדי למנוע פגיעה בפעילות העסקית שלכם.
הרקע לכל העניין הוא התארכות תוחלת החיים בעולם המערבי, ובכלל זה בישראל בה תוחלת החיים הממוצעת עומדת היום על 82.5 שנים. לעניין זה של תוחלת החיים המתארכת יש, כמובן, השפעה גדולה וישירה על שלושה תחומי פעילות מרכזיים בחייו של הסוכן – ביטוח חיים, ביטוח סיעודי והביטוח הפנסיוני.
לדוגמא:
בעוד אתם מתמקדים בהיבטים המסחריים המיידים (כלומר, העמלות), ציבור המבוטחים – הלקוחות שלכם – שואל את עצמו מספר שאלות:
- האם אני באמת צריך ביטוח חיים?
- האם ביטוח סיעודי הוא בכלל אפקטיבי?
- האם אני יכול לסמוך על החיסכון הפנסיוני שלי?
- למה צריך ביטוח בריאות פרטי?
- האם אני משלם יותר ממה שאני צריך?
- ועוד…..
אתם רואים בעיה? אז בואו נסמן לכם את ההזדמנויות.
ראשית ומעל לכל, כפי שמלמדת תורת השיווק, כאשר לקוחות נמצאים במצב של דילמה, זה הזמן למתקפת הסברה מקצועית. מי שבא עם תשובות – מרוויח. ויש תשובות מקצועיות טובות לכל הדילמות שעל סדר היום הנוכחי.
הלקוחות שלכם מחכים לכם. הכינו כבר עכשיו סל תשובות והמלצות בנושאי ביטוח חיים, ביטוח סיעוד ותכנון פנסיוני (כולל תכנון פרישה) וצאו למסע הסברה.
לאחרונה עקב הפרסומים של חברות הביטוח, אתם יודעים שהביטוח סיעודי במתכונתו הנוכחית הולך לרדת ממדף חברות הביטוח, ואתם עשויים להצטער על כך שלא הצעתם את המוצר ללקוחותיכם.
שלחו את המידע בדואר אלקטרוני, הפיצו אותו באתר שלכם וברשתות החברתיות, והכי חשוב – הכינו רשימה של לקוחות שצריכים לקבל טלפון אישי ולזכות בפגישה אישית.
הלקוחות שלכם יעריכו את זה ואתם תרוויחו מזה – גם בשימור הלקוח וגם בנכונות שלו להמליץ עליכם לאחרים.
סוכן שישכיל לעטוף את לקוחותיו בתשובות מקצועיות לדילמות העכשוויות יבטיח לעצמו יציבות לאורך זמן.
הזדמנות גדולה נוספת היא בתחום ביטוחי הבריאות, המציעים היום יותר פתרונות ליותר בעיות רפואיות, בחלקם הגדול פתרונות מצילי חיים.
ביטוח בריאות: תקווה כמנוף מכירות
במילים אחרות, המשבר בתחומי ביטוח חיים וסיעוד הוא הזדמנות בתחום ביטוח הבריאות.
בדקו את ביטוחי הבריאות של לקוחותיכם והכינו לכל אחד הצעה להשלמה ולהרחבה – כל לקוח בהתאם לצרכיו.
בביטוח סיעודי יש חברות ביטוח שעדיין מוכרות ביטוח בתנאים מסחריים טובים ובתנאי פוליסה מעולים ללקוח, נצלו זאת לפני שהמוצר יורד מהמדף.
צאו להילחם על הלקוחות שלכם. וזכרו היטב, עם אחוזי עמלות לא הולכים למכולת, אלא עם כסף בבנק.
אנחנו כאן לעזרתכם בגיבוש המידע, המסרים ותוכניות הפעולה.