כיצד משפיעה צרכנות הגיל השלישי על עולמו של סוכן הביטוח והפנסיה?

המהפכה הצרכנית שעוברת על בני הגיל השלישי – הפנסיונרים – לא פוסחת על קהל הלקוחות של סוכני הביטוח. כלומר, כל מי שחשבתם שהוא רק לקוח שירות, יכול להיות עכשיו או בהקדם לקוח עם פוטנציאל מכירה.
השיפור המתמיד בתוחלת החיים מייצרת שווקים חדשים אותם מנהלי השיווק מנצלים היטב.
סביב צרכני הגיל השלישי התפתחה תעשייה שלמה של שירותים ומוצרים, החל מפתרונות לצרכים ייחודיים, ועד לחוויות פנאי. בענפים רבים אוכלוסיית הפנסיונרים מסומנת כקהל יעד מועדף. ענף התיירות, בתי אבות שהפכו לדיור מוגן, חדרי כושר שפתחו מסלולים לגיל שלישי ועוד…
אם כך, כיצד המגמה הזאת עשויה להשפיע על סוכני הביטוח?
לכאורה לקוח מבוגר, שכבר פרש מן העבודה, הוא לקוח "נעול" – יש לו את כל הביטוחים, הפנסיה שלו עובדת – מה כבר אפשר למכור לו?
ראשית חשוב להבין שהעלייה בתוחלת החיים מאפשרת ליותר ויותר מבני הגיל השלישי להמשיך לעבוד
חלק ניכר מכספי החיסכון הגמל והפנסיה הינם פוטנציאל מיידי בתחום הפיננסי, שצובר יותר ויותר נפח בעולמו של הסוכן המודרני.
בני הגיל השלישי יכולים להיות צרכנים טובים מאוד של מוצרי חיסכון נזיל לכל מטרה. הם עדיין זוכרים שמוצרים אלה היו פעם נחלת הבנקים, אבל היום הם שלכם – הסוכנים.
מוצר נוסף – יותר נכון, שירות – הוא הייעוץ הפיננסי. סוכנים רבים כבר עשו את הצעד קדימה.
לתשומת ליבכם! ככל שבני הגיל השלישי מוצפים ביותר הצעות צריכה, מכל הכיוונים והענפים, כך הצורך שלהם בייעוץ פיננסי הולך וגדל.
הצעד הראשון להכנסות מייעוץ פיננסי הוא
פיתוח מערך שירות וליווי בתחום תכנון פרישה, הנחשב לעתיד של מקצועני הפנסיה.
בתחום זה יש לכם כבר היום יתרון מובהק ומובנה על-פני כל גורם מייעץ אחר. תתחילו
לממש – כל לקוח תכנון פרישה יכול להפוך ללקוח פיננסי לטווח ארוך. אתם תופסים את
בני הגיל השלישי לפני שהם מגיעים אליו, אבל חושבים עליו.
התחרות בתחומי תכנון פרישה וייעוץ פיננסי בראשית הדרך. מי שיקדים יזכה ביתרון משמעותי בשוק העתידי.
כאשר חושבים על לקוחות מבוגרים, אי אפשר לדלג על היבט נוסף וחשוב – יש להם יכולת להביא לכם לקוחות צעירים. כדאי להשקיע בהם.