עונת הנסיעות לחו"ל, לחופשות הקיץ ולחופשות החגים, היא הזדמנות מצוינת לקדם מכירות של ביטוחי בריאות. הכל מתחיל בביטוח הנסיעות לחו"ל

כמו בכל שנה מגיע אוגוסט, עונת הנסיעות לחו"ל. אתם ודאי מוצפים בלקוחות שמבררים עניינים ורוכשים פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לחופשות הקיץ ואולי גם מקדימים רכישה לחופשות החגים שבדרך.
חשבו רגע, ביטוחי הבריאות השונים, כולל ביטוח הבריאות של קופות החולים, אינם תקפים מחוץ לגבולות המדינה, לפיכך, כיסוי הבסיס בכל פוליסת ביטוח נסיעות הוא בעיקר להוצאות רפואיות בחו"ל. וביטוח נסיעות עם כיסוי רפואי הוא הדרך היחידה להבטיח מקור מימון במקרה של רכישת שירותי רפואה בעת השהות בחו"ל.
הכיסוי כולל (בין היתר):
- רופאים
- מרפאות
- אשפוז בבית חולים
- תרופות
- טיפולי חירום בשיניים
- פינוי ממקום האירוע לבית חולים
- הטסת מלווה מישראל
- הטסה רפואית לישראל
- הריון שאובחן לראשונה בחו"ל (עד שבוע 12)
- צד ג' – ניתן להסרה עפ"י דרישה
- איתור חילוץ והצלה – ניתן להסרה עפ"י דרישה
ניתן להרחיב את הכיסוי הרפואי לחופשות בסיכון גבוה, כגון חופשות סקי וספורט אתגרי. כל הכיסויים האחרים שניתן להוסיף לפוליסה – כבודה, ביטול נסיעה, קיצור נסיעה, ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור וכד' – הם השלמה לכיסוי הרפואי, שהוא כאמור נקודת המוצא של ביטוח נסיעות לחו"ל. בלעדיו אין פוליסה.
למרבה השמחה, רוב גדול של הישראלים היוצאים לחו"ל מקפיד על רכישת ביטוח נסיעות, מה שמעיד על מודעות גבוה לצורך בכיסוי רפואי בחו"ל.
אתם ודאי מבינים כי מודעות זו לצרכי ביטוח רפואי בחו"ל, עשויה לשמש אתכם כמנוף לקידום מכירות של ביטוחי בריאות בישראל.
כל שיחת מכירה של ביטוח נסיעות לחו"ל היא, בפועל, הכנה לשיחת מכירה עתידית בנושא ביטוח בריאות.
כמה דברים שכדאי לעשות כדי למצות את הפוטנציאל
- בעת ההסבר של הכיסויים בביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן להיעזר בהמחשות ובדוגמאות מביטוח בריאות פרטי.
- לפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שנשלחות ללקוחות, ניתן לצרף דף מידע בנושא ביטוח בריאות.
- לכל לקוח שרכש ביטוח נסיעות לחו"ל ואין לו ביטוח בריאות, יש להכין הצעה שתוגש במועד קרוב.
- לכל לקוח שרכש ביטוח נסיעות לחו"ל וכבר יש לו ביטוח בריאות פרטי, יש לבצע בדיקה האם הכיסוי הולם והאם ניתן להגדילו.