ביטוח הבריאות נמצא בלב מערכת הבחירות לנשיאות בארה"ב. זה מעיד כמה הנושא חשוב ומורכב, ונותן לכם מינוף למכירה של ביטוחי בריאות. שתפו

אם אתם עוקבים אחרי מערכת הבחירות בארה"ב, לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020, אתם ודאי יודעים שאחד מן הנושאים המרכזיים הוא נושא ביטוח הבריאות. כל המתמודדים המובילים, הן מהמפלגה הדמוקרטית, וכמובן טראמפ, עוסקים בזה בהרחבה וזורקים לחלל הצעות מרחיקות לכת, בסכומים דמיוניים.
כל זה מעיד עד כמה הבעיה גדולה, חריפה ונוגעת לכל אמריקני, אולי יותר מכל ענין אחר.
האמריקני הממוצע יכול רק לחלום על ביטוח בריאות ממלכתי כמו שיש בישראל, שנחשב בצדק לאחד מן המקיפים והמתקדמים ביותר בעולם.
זה מענין, כמובן, אבל מה שחשוב לענייננו הוא, המינוף של הסיפור לצמיחה שיווקית בתחום ביטוח הבריאות אצלכם בסוכנות.
המסר החזק ביותר לקידום רכישה של ביטוח בריאות פרטי, למי שבפועל מבוטח בתנאים מצוינים במסגרת הממלכתית, הוא הסיכוי לריפוי – ביטוח בריאות: תקווה כמנוף מכירות.
ביטוח הבריאות הפרטי בישראל מספק כיסוי לכל מה שאינו כלול בסל הממלכתי, או כי מדובר בבעיה נדירה שאי אפשר לכלול בסל, או בפתרון חדשני שעדיין לא נכלל בסל, או שזה "סתם יקר" למדינה, מה שכמובן עלול לגזור את דינו של החולה.
במילים אחרות: את מה שהאמריקני נאלץ לשלם כדי לקבל את הבסיס, הישראלי משלם דרך מס בריאות ומקבל שירות רפואי טוב ברוב המקרים. יחד עם זאת, כדי לקבל שירות מהיר, יעיל, ומציל חיים, הישראלי נזקק לביטוח פרטי כדי שיוכל לקבל את הקידמה והחדשנות מצילת חיים שמציע מדע הרפואה.
המסר ברור: רק שילוב בין ביטוח בריאות ממלכתי, ופוליסות ביטוח בריאות פרטי הוא הכיסוי הרפואי המושלם. את זה יכול לעשות רק סוכן ביטוח מקצועי ואחראי, ואם אפשר וחובה לעשות זאת, אז למה להתפשר על פחות משלמות?
אז מה עושים?
בטווח המיידי אפשר להשתמש במתרחש בארה"ב, כדי לחדד את היתרונות העצומים של ביטוח בריאות פרטי בתהליכי מכירה.
הלקח השיווקי לטווח הוא, שחשיפה של לקוחות הסוכנות לחדשות מעולם הרפואה, משתלמת לכם הסוכנים.
אתם לא צריכים לחכות שזה יקרה מעצמו. מומלץ "לדחוף" מעת לעת ריכוז של ידיעות מהארץ ומן העולם באמצעות ניוזלטר תקופתי, או לשתף קישורים רלוונטיים בפייסבוק.
לאחר הפצה כזאת, אפשר לבצע מתקפת שיווק ישירה באמצעות אנשי המכירות.
לשיתוף של מידע אקטואלי בנושאי רפואה, יש גם ערך מוסף של תדמית מקצועית.