שלחו תזכורות לכל הלקוחות בנושא הפקדות לחיסכון פנסיוני, קיימו פגישות עם לקוחות נבחרים והקדימו את הפגישות עם הלקוחות העסקיים
זהו, אנחנו מתקרבים לעוד סוף שנה וזה אומר שבחודשים הקרובים יהיה עליכם לחץ גדול. קבלו אותו באהבה, כי את מה שתזרעו עכשיו, לקראת סוף 2018, תקצרו בגדול ב-2019.
תזכורת ללקוחות בנושא הפקדות לפנסיה
את המשימה הזאת אתם כמובן מכירים היטב – לתזכר את כל הלקוחות לבדוק היטב את ההפקדות לחיסכון פנסיוני: האם כל ההפקדות בוצעו? האם הן מדוייקות? האם הכל רשום ומעודכן כנדרש?
את הבדיקה יכולים הלקוחות לעשות באמצעות אתרי האינטרנט של החברות בהן מנוהלים חסכונותיהם. רצוי כי התזכורת תכלול גם את פירוט הפוליסות כדי שהלקוחות ידעו היכן לבדוק.
יש הבדל בין תזכורת ללקוחות שכירים, שרק צריכים לוודא כי המעסיק העביר הן את חלקם והן את חלקו, לבין תזכורת ללקוחות עצמאים עליהם מוטלת חובת הפקדה עבור עצמם ועבור עובדיהם.
את התזכורת כדאי לבצע באמצעות מייל בו כדאי לכלול, מלבד התזכורת עצמה, גם מידע על שיעורי ההפקדות העדכניים ועל היבטי מיסוי הקשורים לחיסכון פנסיוני – גם שימושי וגם מבסס את מעמדכם כבעלי ידע, ברי סמכא וספקי שירות טובים.
ללקוחות עסקיים רצוי לצרף גם מידע על תהליכי ההפקדה לעובדים באמצעות הממשק האחיד.
בהחלט לא מזיק להוסיף ולעדכן את כל המידע הרלוונטי באתר האינטרנט שלכם.
פגישות ושיחות עם לקוחות נבחרים
חלק מן הלקוחות שלכם זקוק בתקופה זו ליותר מאשר תזכורת. לדוגמא, לקוחות בעלי הכנסה עודפת שזקוקים לפתרונות פיננסיים על מנת למקסם את יתרונות המס.
קראו את הכתבה שהכנו עבורכם בשנה שעברה: פגישת שירות – לתת ערך ללקוח.
הקדימו את הפגישות עם הלקוחות העסקיים
בדיוק כמו שאתם טרודים בענייני העסק לקראת סוף השנה, כך גם הלקוחות העסקיים שלכם, והם זקוקים לייעוץ שלכם יותר מתמיד בתקופה זו של השנה. שימו אותם בראש סדר העדיפויות והקדימו את הפגישות והשיחות עמם, כדי להבטיח כי הייעוץ שאתם מספקים והפתרונות שאתם מביאים איתכם יהיו ברי מימוש ורלוונטיים.
ככל שהלקוחות העסקיים שלכם יקבלו את השירות מוקדם יותר, כך הוא יהיה אפקטיבי יותר עבורם ומשתלם יותר עבורכם.